1394-12-15 06:58
682
0
28501
آیت الله قدمی:

رسانه ها چشم های بینا و زبان های گویای مردم باشند + تصاویر

آیت الله سید حبیب الله قدمی بیان کرد: رسانه ها چشم های بینا و زبان های گویای مردم باشند، مطالبات و سیاست های مقام معظم رهبری را تبیین کرده و حیف و میل کردن بیت المال توسط قدرتمندان و ثروتمندان را زیر ذره بین ببرند.

به گزارش گلستان ما، آیت الله قدمی یكي از علماء بنام استان گلستان در گفتگو با خبرنگار زرین نامه بیان کرد: رسانه ها مهمترین ابزار تولید فرهنگ و رساننده همه پیام های خوب و بد هستند. اگر بزرگترین و عالم ترین شخصیت زمان، بهترین گفته ها و راه گشاترین طرح ها را در جایی تبیین کند، اما به گوش مردم نرسد، هیچ تغییری در عالم بشریت اتفاق نمی افتد که این رساندن وظیفه رسانه ها است.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید رساننده پیام های درست به اجتماع باشند، تصریح کرد: البته تنوع سطح رسانه ها نیز باید وجود داشته باشد، رسانه هایی که بتوانند نیاز مخاطبان مختلف را پاسخ دهد، رسانه هایی که کارشان اطلاع رسانی است، رسانه هایی که تحلیل گرند و رسانه هایی که عملکرد مسئولین استان را رصد می کنند، همه ی اینها باید باشند تا بتوانیم رشد همه جانبه استان را رقم بزنیم.

قدمی رسانه ها را قدرتمندترین ابزار جهان دانست و بر تعامل آن ها با یکدیگر در سطح استان تاکید کرد و گفت:  رسانه ها برای وعده های مسئولین روزشمار بگذارند و مطالبه گر وعده های آن ها باشند. چرا که آن ها چشم بینا و زبان گویای مرد هستند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین مطالبات و سیاست های مقام معظم رهبری توسط رسانه ها در جامعه، تاکید کرد: رسانه ها تلاش کنند امر به معروف و نهی از منکر را در فضای جامعه احیا کرده، رفتارها و عملکرد قدرتمندان و ثروتمندان و حیف و میل کردن بیت المال را زیر زیر ذره بین ببرند تا هیچ فضایی برای اعمال جرم در جامعه امن نماند.

قدمی در پایان خاطر نشان کرد: رسانه ها بهترین عامل بازدارنده هستند و باید مقابل رفتارهای نادرست و ناهنجاری ها مقاومت کرده و بهترین رفتار رسانه ای را انجام دهند چرا که آن ها نیز فردای قیامت باید پاسخگوی این باشند که می توانستند و کاری نکردند.  

Qadami1

Qadami1

Qadami1

Qadami1

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.